Sıkça Sorulan Sorular
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişinizdeki tüm ürünler elimizde mevcutsa, hazırlık aşaması tamamlandıktan sonra en geç 24 saat içinde kargoya verilir. Siparişinizin hazır statüsünde olmasına rağmen 24 saat içerisinde kargoya verilmezse, bilgi almak için müşteri temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz. Siparişinizde tedarik aşamasında olan bir ürün bulunuyorsa, ilgili ürünün tedarik süreci tamamlandıktan sonra tüm siparişiniz kargoya verilir.
Siparişimi oluşturduktan sonra kargo firmasını değiştirebilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra kargo firması tarafımızca değiştirilememektedir. Siparişinizi iptal edebilir, yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Kargo Takip Numaramı Nasıl Görebilirim?
Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza e-mail olarak iletilmekle beraber yine üyeliğiniz üzerinden ‘’Siparişlerim’’ bölümünde görünmektedir. Hangi kargo firmasını seçerek sipariş oluşturduysanız ilgili firma tarafından da cep telefonunuza SMS olarak kargo takip numaranız gönderilmektedir.
Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
İptal talebi için Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmemişse, kolilenmemişse ve hazırlık aşamasına geçmemişse siparişiniz talebiniz doğrultusunda gün içinde iptal edilecektir. Eğer siparişiniz bu süreçler içindeyse maalesef iptal talebiniz sistemsel olarak onaylanamayacaktır. İptal talebi onaylanan siparişlerde ücret iadeniz otomatik olarak 3-5 iş günü içinde kredi kartınıza/hesabınıza yansıyacaktır.
Siparişimden kağıt fatura çıkmadı, ne yapabilirim?
Siparişinize ait faturanızı web sitemize kayıtlı e-mail hesabınıza e-fatura olarak iletmekteyiz. Siparilerinize kağıt fatura eklenmemektedir.